måndag 25 juni 2012

Don't you want our hearts to sing?

Alla har vi något unikt. Något som är speciellt för vår person. Något som gör oss till den vi är.

Någon kan vara otroligt bildskön, vacker. Någon har ögon som vi inte kan slita blicken ifrån. Någon har en fantastisk insida. Någon blir finare och vackrare ju mer vi lär känna personen.

I’ll know myself
but I wonder where you came from?
Following every step
up and down, running high
still so far away

Den jag ser i spegeln är antagligen inte samma person som du ser. Min bild är lite skev men jag är i alla fall medveten om det. Jag ser saker som inte du ser. Du ser saker som inte jag ser.

Det finns dagar jag saknar, dagar när jag känner mig riktigt fin, inifrån och ut.

Who’s going to save us now
when our enemies” calling
when I’m down and your falling
who’s going to save us now if we won’t

Med dig känner hela jag mig fin. Du säger det utan att överdriva. Du får mig att tro på ditt ord.
Du är finare än du tror och i mina ögon blir du bara finare och finare. Din insida, dina tankar, dina ord, sättet du har som får mig att skratta, hela du. Den jag är tillsammans med dig, en bättre version av mig själv.

don’t want to hurt tonight, there is much good in me and there’s much good in you so
we got to save tonight cause they won’t

Inga kommentarer: