lördag 12 maj 2012

Ni lämnade fotavtryck... Tack!

Två ord. Enkla att säga. Svåra att förklara. Nästan omöjliga att följa. GÅ VIDARE.

Några saker är svårare att lämna än andra. I mitt fall handlar det om några personer som jag har svårt att släppa. Personer som betytt väldigt mycket för mig, som haft positiv inverkan i mitt liv.

Vi kan inte välja på förhand vilka som ska lämna fotavtryck i våra hjärtan. Vi kan inte veta hur en ny människa ska påverka våra liv. De fotavtryck som lämnas kan vara av olika karaktär men vilket som, det ändå för att personen eller personerna haft stor betydelse i våra liv.

Det finns två personer jag inte kan släppa. Den ena har funnits ett längre tag, den andra lite kortare. Personerna har omedvetet hjälpt mig att gå framåt. Bidragit till glädje och utveckling. Jag skulle vilja tacka dessa personer, berätta hur mycket de har betytt för mig och kanske fortfarande gör. Tyvärr går det inte på grund av olika anledningar.

Jag är glad för allt ni har gett mig. Jag känner mig lycklig som haft möjlighet att ha er i mitt liv, även om det bara varit för en period. Ni har berikat mig och mitt liv, tack snälla ni.

Inga kommentarer: