fredag 18 maj 2012

End of story

När tiden är rätt. När vi accepterat och tagit beslut. En sten faller från hjärtat och vi hittar äntligen ut.

Snart avslutar jag ett kapitel. Jag lämnar en del bakom mig och börjar om på nytt. Något att se fram emot, något att längta till.

Princess Penthouse är snart ett minne blott. Det känns skönt att lämna alla tråkiga minnen som sitter i väggarna. Få ett avslut och börja om på nytt.

Jag tror på det här. Det kommer bra. Sonen får äntligen möjlighet att gå ut på egen hand. Det finns kompisar i närheten och han får ett ordentligt rum. Kanske behöver jag inte höra fler gånger att han inte vill vara hos mig för det är så många trappor, finns inget att göra. Han får lite mer frihet.

En efterlängtad nystart för oss båda. Det kommer bli bra!

Inga kommentarer: