onsdag 31 oktober 2012

Waiting is a sign of...

I'll be your dream. I'll be your wish. I'll be your fantasy. I'll be your hope. I'll be your love. Be everything that you need.

Allt det där och mycket mer kan jag vara med dig, för dig. Du måste bara tillåta mig att komma nära. Släpp taget om det som håller dig tillbaka, jag vet att du vill. Hos mig är du trygg. Hos dig är jag trygg.

Hos dig är jag stark. Hos dig är jag underbar. Hos dig har jag allt. Där vågar jag stanna kvar.

Någon sa "lyssna till ditt hjärta." Jag lyssnar och lyssnar. Jag vet att jag har svaret finns inom mig. Mitt hjärta talar sitt tydliga språk.

Hur ska jag få dig att förstå? Hur ska jag få dig att glömma och förlåta?

Mitt hjärta säger vi två, tillsammans, har allt jag någonsin drömt om. Våra samtal, alla detaljer vi minns om och med varandra. Jag blir lika häpen varje gång du nämner någon liten detalj, kanske något jag glömt, ibland minns du mycket mer än mig. Alla skratt. Varje beröring. Allt.

Någon säger "titta framåt, hur många chanser ska du ge?!!" Någon säger "håll dina armar öppna, ta emot med öppen famn."

Jag är inte redo att lämna. Jag vill inte gå iväg. Jag väntar. Jag ger dig tid. Jag finns här för dig.

I will be strong I will be faithful 'cause I'm counting on A new beginning A reason for living A deeper meaning

1 kommentar:

Emmapemma sa...

Ja, det hoppas jag med! :)

Jag har slutat att gå på mötena, jag känner att jag inte har något behov av det nå mer, inte just nu iaf. Jag har kommit till insikt med saker å ting & jag har ju som mest sökt bekräftelse av killar & det vet jag att jag inte behöver något mer. Så mitt sex å kärleksmissbrukar handlar bara mer om att jag har en dålig självkänsla & just nu mår jag så bra i mig själv! :-)