torsdag 4 oktober 2012

On the road again

Jag har gjort en observation, framförallt om mig själv, och kommit fram till ett svar.
Jag gillar ha det snyggt här hemma men får ut så mycket mer av ett träningspass än av att jaga dammråttor (dammelefanter) längst lister och golv.
Kontentan av det hela, jag prioriterar mig själ och mina måbra-hormoner framför städning. Du är välkommen på besök men förvänta dig inte ett klinisk, trendigt skrytslott.

Var tillbaka på gymmet idag. Körde bröst/biceps. Gick riktigt bra men kände av skulderbladet, fruktansvärt irriterande, och var därför tvungen tänka till lite extra i val av övningar.

Fick i alla fall en riktig "kick" idag när jag gick igenom lite bilder. Riktigt roligt att se var jag kommit, att min träning verkligen har gett resultat. Jag kan vara stolt över mig själv. Jag är nöjd med vad jag åstadkommit såhär långt och ser fram mot ytterligare resultat.

1 kommentar:

Jenny. sa...

Det är så kul när man faktiskt kan SE resultatet av sin träning.
Just nu får jag inte träna and it´s making me crasy !! Jag saknar mina endorfiner. :(.
Hoppas du får en skön helg !!
Kram.