tisdag 16 oktober 2012

Terapi på mitt sätt

En bägare rymmer endast en bestämd enhet av innehåll. Hur du än kämpar är det omöjligt att överstiga den bestämda enheten. Du måste hitta en alternativ lösning för att slippa översvämning.

Oj vad många tankar som snurrar. Rätt eller fel? Finns det någon gråzon?
Fråga berörda personer på samma sätt som jag själv vill bli frågad? Hur jag än vrider och vänder på det hela, nej jag har inte svaret.

Istället för att fastna i ett virrvarr av tankar blev det ett pass på löpbandet igår. Bästa sättet att rensa skallen från allt möjligt. Jag vet att det var effektivt, efter passet visste jag inte var jag parkerat bilen, skallen var tom.

Ja, jag tänker och analyserar, det är sån jag är. Jag försöker hitta lösningar, jag försöker finna svar. Jag måste göra på mitt sätt. Take me as I am or lose me forever...

Inga kommentarer: