måndag 1 oktober 2012

Planera, planer och träning

Wow vilken galen dag det har varit. För en gångs skull har dygnets timmar räck till, både till det ena och tredje. Nytta och nöje.

Varje söndag planerar jag upplägget för veckans träning. Jag tycker om att veta vad som väntar, jag tycker om att veta.

Dagens träning har varit helt galen. Kanske lite väl galen men skön. Började med backträning. Dra mig baklänges så jobbigt det är. Vägen ner är helt fantastisk, det går fruktansvärt lätt. Fortsatte med ett intensivt armpass, körde helt slut på biceps och triceps, även magen fick sig en lättare omgång. Avslutade kvällen med en timmes prommis, i regnet, tillsammans med en vän. Känns som att jag lär somna ovaggad ikväll med ett stort leende på läpparna.

Imorgon väntar ett pass på löpbandet, även axlar och rygg står på agendan. Ska testa två nya övningar så det blir riktigt spännande.

Inga kommentarer: