måndag 22 oktober 2012

Pride's like a knife it can cut deep inside .

Det dyker upp en tanke. På impuls måste du genomföra din tanke, den är helt rätt, här och nu i alla fall...

Jag behöver mina timmar av sömn för att fungera på ett bra sätt. Ligger jag minus på sömnkontot har jag svårt för att sortera mina tankar. Tankarna blir negativa. Blicken blir tom. Hela jag blir vilsen. Energin som redan ligger på sparlåga läggs på sånt jag inte kan påverka här och nu.

För en tid sedan utspelades en händelse som har haft negativ inverkan på mig. Väldigt mycket energi går åt till funderingar runt denna händelse. Rätt eller fel. Det krävs minst två för att dansa tango...

Jag vill tro att mina ansträngningar för att ordna upp i röran ska ge utdelning. Jag hoppas att stolthet inte ska vara en vinnande kraft.

Words are like weapons they wound sometimes.

Inga kommentarer: