onsdag 19 oktober 2011

positiv energi

Jag känner mig ovanligt uppåt ikväll. Ibland är jag så fantastiskt rolig, jag får verkligen till det och känner mig riktigt stolt över mig själv.

Jag undrar hur många gånger jag har skrivit hur fantastisk jag tycker människan är? Hur vi kan påverka varandra och de gånger det är till det bättre är det verkligen helt fantastiskt. Det handlar om utstrålning och energi. Det handlar om att ta fram de bästa sidorna hos varandra. Jag har många vänner av det slaget, underbara fantastiska vänner.

Det finns vänner som påverkar oss mer än andra beroende på var i livet vi befinner oss. Oavsett vem vännen är, så länge vänskapen ger mer energi än den tar och så länge vänskapen påverkar oss positivt, kan jag tycka att det är en bra anledning till att umgås.


Inga kommentarer: