fredag 7 oktober 2011

baravara

Jag har haft en fantastisk dag och mina tankar har besökt landet 'baravara'. Jag hoppas på att återvända dit snart igen. Det var en skön plats, känna att jag befann mig i nuet. Inga krav, inga måsten. Nu är det kväll, eller natt, och tankarna gör sig påminda igen.

Dagen till ära har jag varit ledig. Som sig bör började jag dagen på gymmet. Skönt. Jag har hjälpt en vän och besökt mina föräldrar. Det är intressant att jag kan prata mer personligt och privat med min mor och far nu än i mitt tidigare liv. Jag ser fler och fler förändringar hos mig själv och jag tror de går i rätt riktning. Sist men inte minst blev det en sväng på stan med lite diverse fynd.

Tro det eller ej, kvällen har jag tillbringat i min ensamhet och det har varit riktigt skönt trots att hjärnspökena börjar göra sig påminda igen.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: