tisdag 24 maj 2011

sudda och radera bort

Sudda sudda sudda sudda bort din sura min. Sudda sudda sudda sudda bort din sura min. Munnen den ska skratta och va' glad. Munnen den ska sjunga tralala. Munnen har du fått för du ska tralla. Sudda sudda bort din sura min.

Om man vill får man radera både det ena och det tredje från sitt livs historia. Det är i alla fall vad jag har börjat med. Anledningen? Det började vara fullt i datorns utrymme och vad passar bättre än att radera då?!! Känns som att det är en ganska passande tid att pyssla med lite sånt. Feng shui - jag har hört att det är bra. En bekant berättade att när hon separerade så körde hon feng shui genom hela huset, rum för rum. Det kändes betydligt mycket bättre efteråt. Det är kanske det jag också håller på med med mina möbelinköp, sökande efter bostad och fokuserande på framtiden...

Inga kommentarer: