onsdag 18 maj 2011

blir jag lycklig nu?

Det sägs att det inte går köpa lycka, men det är helt klart värt ett försök.

Så kom då dagen när jag slutade tidigt. Hämtade barnet och sen den ena systerdottern för att sen bege oss mot kusten. Första anhalt, broder. Lite surr och pussande på barn, lämnade mitt eget barn och begav mig till affären. På affären konstaterade jag att säljare verkligen kan sin sak. Jag frågade, jämförde och frågade lite till. Resultatet blev lite dyrare än planerat. Jag ser det som en investering. Produkten anländer som drygt en vecka. Spännande, spännande, spännande!!!!

Nästa anhalt går till norr. Jag har kikat runt lite och känner mig ganska säker på mina val. Kalaset kommer bli toppen. Mitt, mitt, mitt, bara mina val.

När allt är på plats hoppas jag att jag kan påbörja läkningsprocessen. Kanske vara lite arg, vara lite ledsen, känna något annat än misslyckande, att det står loser i pannan på mig... Hitta tillbaka till mig själv.

Inga kommentarer: