söndag 22 maj 2011

hjärtat höll på att brista

Så var lördag slut också. Nu är det inte allt för länge kvar innan sonen kommer hem. Som jag längtar. Sonen hade bestämt sig för att sova hos sin faster. Jättekul för honom. Jag beslutade mig för att skicka ett SMS istället för att ringa och säga god natt. Anledningen var att jag vet hur mycket min älskade prins börjar längta hem, han är ingen sova borta typ. Så ringer telefonen, mitt barn gråter och vill komma hem. Mitt hjärta var nära bristningsgränsen. Det gör så ont så ont i mammahjärtat. Jag vet ju att han har det bra. Vi drog vår godnattramsa, jag berättade att vi ses imorgon och gav som förslag att han skulle ligga och se film i sängen sen avslutades samtalet. Imorgon blir det söndagsmys på hög nivå.

Idag har jag blivit många tusenlappar fattigare men också många grejer rikare. Det kommer bli bra. Fokus framåt.

Inga kommentarer: