söndag 22 maj 2011

jag har bestämt

Nu har jag bestämt mig. Det blir ingen lägenhet för min del. Det blir inte det här huset trots att många försöker säga till mig att det är ett bra hus och att vi hunnit med en hel del renovering genom åren. Jag ville egentligen inte köpa det här huset från första början och jag vill inte köpa det nu. Jag är ute efter ett hus som har fjärrvärme (eller dylikt) ett mindre garage för min bil för den snöiga kalla vintern. Ett hus där jag känner att visst vill jag göra om men det går att bo här och ta lite eftersom. Jag skiter trots allt inte pengar. Tyvärr är marknaden aningen trög här, det finns inte så många hus till salu och inte så många som tilltalar mig. Vet du av något hus som är lagomt stort och tilltalande för mig? Hojta i så fall...

Inga kommentarer: