söndag 4 september 2011

samtal

Dagen har varit väldigt intressant. Många tankar och funderingar har passerat mitt inre. Konversationer av vikt. Jobbiga samtal. Givande samtal. Jag är så glad att ha speciella människor i min närhet. Jag är så glad att vi fortfarande har varandra, att ni finns där för mig så som jag finns här för er. Det känna fantastiskt, betydelsefullt. Jag hoppas ni förstår vad ni betyder för mig, både för mig och sonen, ord kan inte beskriva.

Tankar och funderingar. Det är svårt med nya bekantakaper. Att inte riktigt veta hur den andra tänker. Att inte riktigt förstå. Det är jobbigt för någon som vill ha kontroll över allt. Jag väljer att leva i nuet, njuta av nuet, och se vad morgondagen har att erbjuda.

Ett jobbigt samtal som vi alla visste var ett måste att genomföra. Frågan var bara vem av oss som skulle ta upp det. Jag tog till orda och jag tror du kände som jag. Det kändes skönt efteråt. Nu lämnar vi det bakom oss och tittar framåt.

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: