fredag 9 september 2011

fyra månader

Imorgon är det på dagen fyra månader sen det där samtalet. Samtalet som ändrade mitt liv i en handvändning. Fyra månader kan vara både en väldigt lång och kort tid. För mig har det varit en väldigt händelserik tid, och är fortfarande. Jag lär mig hela tiden nya saker om mig själv. Prioriterar mig själv och mina behov. Det känns skönt men samtidigt skrämmande. Har jag varit någon annan under alla år och är på väg att hitta tillbaka till den jag en gång var? Har jag förändrats under den här tiden och har nya behov?! Jag vet inte svaret och vet inte om jag vill få reda på det heller. Det är nuet som är det viktiga, den person jag är idag. Hon som hittat nyckeln till ett varmt känsloliv och tror sig veta vad hon behöver för att fortsätta på den varma vägen.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: