söndag 9 september 2012

Utan gränser

Tillbaka till rötterna där jag egentligen hör hemma. Här vill jag stanna, här vill jag bo...

Vilken underbar helg jag har haft. Nytta och nöje blandat i en fantastisk mix med trevliga människor. På något sätt har det varit en väldigt "vuxen" helg. Allt har flutit på. Ja, i alla fall fram till att sonen råkade låsa in bilnyckeln i bilen...

Känslan att äntligen må bra. Att känna mig nöjd med livet. Nöjd med mig själv. Planer. Olika mål i sikte.
Vetskapen att jag duger som jag är. En inre ro, ett lugn. Frihet. Jag känner mig fri. Jag har möjlighet att göra allt jag vill, när jag vill och hur jag vill. Den enda som sätter gränser är jag. Alla möjligheter som ligger framför mig.
Dimman som en gång skymde min syn är skingrad. Jag ser och jag tittar framåt.



Inga kommentarer: