fredag 31 augusti 2012

Perfect body - Perfect soul

I don't care if it hurts. I wanna have control. I want a perfect body. I want a perfect soul.

Jag kan redan nu föreställa mig den kommande träningsvärken. Känns bra! Utökade träningen med lite andra övningar idag. Var riktigt roligt. Tiden springer verkligen när träningen flyter på. Ett steg närmare mitt kroppsliga mål men fortfarande många steg kvar att gå.

Kanske kan jag upplevas som ytlig men det handlar bara om mig, min egen yta. Hur jag vill se ut och vägen jag går för att nå dit. Jag är inte ute efter att vara ett muskelberg men jag vill ha en tight och fit kropp. Jag vill må bra och trivas med mig själv inifrån och ut. På samma sätt som jag arbetar med min insida arbetar jag på utsidan. Det känns viktigt, en investering i mig själv och min framtid.

Inga kommentarer: