onsdag 29 augusti 2012

Se musklerna arbeta!!

Att människan har olika behov är ingen hemlighet. Vad gör du för att egoboosta dig själv?

Att människan mår bra av att träna och röra på sig är en självklarhet. Kroppen, likväl som knoppen, har behov av utmaningar.

När sonen var liten hittade jag alla möjliga ursäkter till varför jag inte kunde träna. Dygnet hade för få timmar. Sonens far jobbade alldeles för många timmar.
Idag är jag ensamstående men har tid till både sonen, hand behov, heltidsjobb, mig själv och min träning.

Nu har jag äntligen hittat mina mål med min träning. Jag vet vad jag ska göra för att nå dit. Jag gör det för min egen skull och jag njuter av det. Varje träningspass är en riktig egoboost för mig. Se musklerna arbeta. Se kroppen inta den form jag önskar mig. Tankar om att jag passerat "ungdomsåren" men ändå har en kropp som är mer än ok, tack vare mig själv. EGOFOKUS, absolut, det är jag skyldig mig själv.

Inga kommentarer: