måndag 13 augusti 2012

Fokus på egot

Det finns saker vi inte kan se med blotta ögat. Något obeskrivligt. Saker som är bland det finaste vi vet men som endast kan upplevas genom en känsla.

Jag träffade ett medium. Det som tagit mig år att inse och förstå kunde hon sätta ord på direkt. Tanken att någon annan kan beskriva mig, någon som inte känner mig, är helt förunderligt.

Jag valde att göra detta då jag har funderingar och tankar som jag inte fått någon ordning på. Trots att jag idag mår riktigt bra och känner harmoni både i mig själv, min ensamhet, min vardag och allt runt omkring, behövde jag hjälp på vägen.

Vid rätt tid. Vid rätt tillfälle. Med rätt person. Det måste få ta tid. Jag behöver tid. Jag behöver fokus på mig själv. Jag behöver titta framåt, sätta upp mål för mig själv. Ställa krav och sätta hårt mot hårt.

Inga kommentarer: