måndag 28 november 2011

jag löser gåtan...

Jag har haft en fantastisk helg. Varje dag har gett mig energi. Varje stund har känts ljus. Det känns helt underbart att äntligen kunna säga idag mår jag bra. Då det är svårt att styra över känslor och det inre kan jag inte göra annat än hoppas på att det håller i sig. Att spiralen äntligen har vänt.

Jag gläds åt det faktum att jag lärt mig otroligt mycket om mig själv den här sommaren och hösten. Jag tycker bättre om den person jag håller på att formas till än den person jag varit. Jag vet att jag är en varmhjärtad och empatisk person. En person som väljer att känna med, värna om och glädjas med nära och kära.

Något viktigt jag lärt mig är att välja vad jag vill lägga ner energi på. Det bästa sättet att spara energi för mig är att fråga när jag funderar över något. Det behöver inte vara någon stor grej men det är ändå något som tar tid och energi. Jag väljer att lösa gåtan.


1 kommentar:

Jenny. sa...

Kan du lösa mina också ?? =).